 هاشمی، سهیلا و چمنی، ویدا. (8395). تحلیل محتوای کتابهای درسی دوره راهنمایی تحصیلی بر اساس مولف های هاوش

‎هیجانی.فصلنام نوآوریهایآموزشی.12(85):99-851.  یوسفی، فریده و خیر، محمد. (8318). بررسی پایایی و روایی مقیاس سنجش مهارتهای اجتماعی ماتسون و مقایس عملکارد

‎دختران و پسران دبیرستانی در این مقیاس. مجل علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز، 81(5)، 813-821.

Durlak, J. A. , Weissberg, R. P. , Dymnicki, A. B. , Taylor, R. D. , & Schellinger, K. B. (2011). The impact of enhancing students’ social and emotional learning: A meta‐analysis of school‐based universal interventions. Child development, 82(1),

. 405-432

 S




[ بازدید : 45 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 23 خرداد 1402 ] [ 0:29 ] [ shokooh ]
[ ]